Stínový lovec
- Stínový lovec (aka Shadowhunter) je prestižní kombinace. K jejímu odemknutí je třeba mít plně ovládnutý směr Lovu a mít investováno alespoň 30 xp v povolání šamana a 30 xp ve směru Smrti. Součástí povolání je i vhodné RP a předpokládá se dobrá znalost šamanského lóru (protože Stínoví lovci jsou vlastně ekvivalentem Paladinů pro Hordu).
- Rituální zbraň
Vylepšuje Očarování zbraně. Při sesílání kouzel skrze očarovanou zbraň se zásah počítá jako platný a zraňuje jako běžný zásah zbraní.
- Skrývání
Postava se dokáže ve městě i v lese skrýt před zraky ostatních za využití stínů nebo překážek, přičemž ji ale nikdo nesmí vidět, jak se schovává. Ve skrytu se nesmí pohybovat a musí být potichu (je normálně slyšet). Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x.
- Plížení
Postava se dokáže ve skrytu i pohybovat. Kromě pohybu má Plížení stejné podmínky jako Skrývání, ale má oddělený počet použití. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x.
- Místo klidu
Na očištěných místech moci může Stínový lovec pasivně regenerovat 1 život za každých 5 minut strávených v nepřerušeném klidu.
- Lovec hlav
Dlouhé dřevcové zbraně (jako kopí, kosa, halapartna...) v držení Stínového lovce dávají pasivně zranění za 2 životy. Tento efekt nelze kombinovat s jiným aktivním ani pasivním efektem.
- Ochrana Loa
Zpětně zahlášeným použitím odolává Stínový lovec efektu schopnosti nebo kouzla spadajících do kněžského nebo warlockého povolání (včetně kombinovaných). Nefunguje na obyčená kouzla základních magických směrů. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x.
- Vůle Loa
Kouzlo sesílané různými způsoby. Prvním naučením získá Stínový lovec jeden z 6 možných efektů, za dalších 5 a 5 xp si může odemknout další dva. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x a 3x. Efekty jsou následující:
- Legba: Kouzlo sesílané na sebe v podobě zrychlení. Stínový lovec 1 minutu ignoruje každou druhou instanci zranění, kterou by měl obdržet.
- Lukou: Kouzlo sesílané plošně v podobě léčivého deště. Stínový lovec vyléčí všem živým postavám v okruhu 15 metrů 1 život.
- Samedi: Kouzlo sesílané zbraní v podobě mocného zapuzení. Platným zásahem zraní nemrtvý cíl za dvojnásobek životů a zároveň sešle pronikavý Strach/Zapuzení.
- Shango: Kouzlo sesílané zbraní. Platným zásahem sešle řetězový blesk, který zraní primární cíl a další dva v dosahu 5 metrů za 1 život.
- Ogoun: Kouzlo sesílané nosičem nebo zbraní. Zasažená postava je proměněna na neškodnou hopkající žábu. Tato proměna trvá až 20 vteřin, ale pokud je žába zraněna nebo je cílem jakéhokoliv negativního efektu, ruší se okamžitě.
- Dambala: Kouzlo sesílané zbraní v podobě temného prokletí. Zasažené postavě nemohou být do konce střetu léčeny životy.