Paladin
- Paladin je prestižní kombinace. K jejímu odemknutí je třeba mít plně ovládnuté libovolné válečnické odvětví (kromě Zápasnictví), nebo plně ovládnutý směr Světla, ale odemknuté musí být obojí. V obou dohromady musí být investováno 60 xp. Kromě toho skládá paladin svatou přísahu, kterou si musí sám vymyslet, a dodržuje paladinský kodex. Paladin může být i Kněz, ale není to nutné. Paladinem se nemůže stát nemrtvý.
- Pod ochranou
Paladin si v odvětví Odolnosti odemkne zbývající zaměření u Fyzické a Mentální odolnosti. Pokud odvětví Odolnosti nemá, může si z obou schopností jedno zaměření vybrat a 1x denně mu odolat. Lze dále vylepšit tak, že počet použití u Mentální a Fyzické odolnosti se zvyšuje na 4 (případně použití této schopnosti na 2x), a dále si může trvale zvýšit maximum životů o 1.
- Svatý bojovník
Alternativní Světlo a vylepšení povolání Kněze. Paladin nyní může sesláním Světla na ukázání zastrašit a za 1 zranit jakoukoliv temnou bytost (primárně nemrtvé a démony). Pokud má paladin povolání Kněze, umožňuje mu tato schopnost přidávat a obnovovat si modlitbami i paladinské schopnosti a kouzla (ale každé nejvýše 1x denně).
- Rytíř světla
Pokud paladin nemá odvětví Obrany, počítá se tato schopnost jako Základy obrany (a umožní paladinovi používat štíty a střední zbroje). Pokud toto odvětví ovládá, pak má u všech jeho schopností (Kryt štítem, Pevný postoj a Pevná ruka) o 1 více použití.
- Zářivá hradba
Kouzlo sesílané plošně. Spolu s dalšími dvěma štítonoši musí paladin vytvořit formaci a vyřčením svatého slova pak všechny nepřátele v dosahu 5 metrů před sebou oslepí na 10 vteřin. Aktivní použití: 1x denně.
- Připraven světlem
Schopnost Vždy připraven nyní funguje na paladinův směr Světla (do každého střetu má vždy minimálně 1 použití každé schopnosti světla). Platí i tehdy, pokud paladin nemá odvětví Bojeschopnosti.
- Aura světla
Dokud se paladin nachází pod efektem Světla (v dosahu 5 metrů), je imunní vůči všem nepřátelským kletbám.
- Ochranné spojení
Při sesílání kouzla Světlo může paladin určit dva spojence, kteří mohou 2x odolat efektu jakékoli kletby (dokud jsou v dosahu Světla).
- Ochranná bublina
Kouzlo sesílané na sebe (a nelze jím požehnat). Dokud je paladin schopný na jeden nádech bublat ("bubli bubli bubli"), je nezranitelný a nemají na něj efekt žádné nepřátelské schopnosti, kouzla ani kletby. Paladin pod efektem bubliny nemůže používat aktivní schopnosti. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x denně.