Kněz disciplíny
- Kněz disciplíny je prestižní kombinace. K jejímu odemknutí je třeba ovládat povolání Kněze a směry Světla a Stínu a ve všech dohromady mít alespoň 80 xp.
- Světlo a stín
Kdykoliv kněz použije schopnost nebo sešle kouzlo či kletbu ze směru Světla nebo Stínu, příští schopnost opačného směru použitá do 30 vteřin může být seslána zdarma a nespotřebuje použití. Navíc kněz získává schopnost Autorita.
- Zóna pravdy
Alternativní Světlo nebo Nepříjemný společník, počítá se jako kouzlo sesílané na sebe. Spotřebováním jedné ze schopností vytvoří kolem sebe kněz zónu pravdy o poloměru 5 metrů. Dokud se na její udržení soustředí (nemusí se modlit), nelze v tomto prostoru vědomě lhát. (Ovlivněné postavy jsou si tohoto efektu vědomy.)
- Jiskry vzpomínek
Kouzlo sesílané dotykem. Kněz může pokládat telepatické otázky na ano/ne postavám v agónii nebo čerstvě mrtvým (do 5 minut), pokud se jich dotýká. Postavy mu mohou odpovídat, jako by byly živé. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x.
- Rozmluvy
Jiskry vzpomínek už nejsou omezeny na otázky, s umírajícími a mrtvými lze vést plnohodnotný rozhovor (až 5 minut).
- Obnov paměť
Kouzlo světla sesílané na sebe nebo dotykem. Obnoví sobě nebo jiné postavě paměť, čímž ji může zbavit i účinků agonie, omráčení a podobných. Aktivní použití: 1x denně.
- Neprojdeš dál
Kouzlo světla sesílané dotykem. Kněz nakreslí na zem pomyslnou čáru dlouhou až 2 kroky a určí jeden typ bytostí, který ji nemůže překročit. Kouzlo trvá, dokud se na něj kněz soustředí. Aktivní použití: 1x denně. Maximální délku čáry lze vylepšit na 4 kroky.
- Neruš mé kruhy
Kouzlo Neprojdeš dál nyní dokáže místo linie vytvořit kruh kolem kněze, a to o poloměru 1 až 4 kroky.
- Zkrat
Kouzlo stínu sesílané nosičem. Zasažený cíl utrží zranění za 1 život a pokud má nějaké v zásobě, tak přijde ještě o 2 many a 1 duši. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x denně.
- Práh bolesti
Kouzlo sesílané na sebe. Příštích deset minut dostává očarovaná postava všemi fyzickými útoky o 1 menší zranění (minimálně stále za 1). Lze vylepšit tak, že snižuje i magicky způsobená zranění.