Zápasnictví
- Rváč
Postava je zběhlejší ve rvačkách, v případné hře kámen-nůžky-papír vyvolané rvačkou má o jeden tah navíc (kámen-nůžky-papír-rvačka-teď).
- Nezmar
Pokud postava prohraje rvačku, není otřesena.
- Mlátička
Vyhráním rvačky tato postava způsobí 1 zranění.
- Opilý rváč
Postava může ve rvačce ignorovat pravidlo pro opilost (a nemá tedy ve rvačce v opilosti o jeden tah méně).
- Zastrašení
Na ukázání zastraší protivníka, který se pak deset sekund bojí na postavu jakkoliv zaútočit. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x denně a pak buď na 3x denně, nebo na +1 a +2 cíle.
- Vyděšení
Cíl schopnosti Zastrašení je zároveň vyděšen a utrpí 1 bod stresu.
- Omráčení
Úderem do zad (nebo do hlavy v RP situaci, kdy se cíl není schopen bránit) je cíl omráčen na 30 sekund. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x denně. Trvání lze vylepšit na 1 minutu.
- Zmrzačení
Končetina zasažená platným zásahem je do vyléčení zmrzačena. Na nohu zasažený kulhá a nemůže běhat ani skákat, v zmrzačené ruce neudrží žádný předmět. Aktivní použití: 1x denně, lze vylepšit na 2x.